ГІДИ

15-21 жовтня: гід крутими подіями

Неважливо що ви обираєте — прогулянку, навчання чи розваги — на Воздвиженці є все! І навіть трохи більше:

Нове меню в Любчику

Запрошуємо на оновлене меню до Любчик! Улюблені одеські страви в класичних та авторських подачах. Радимо спробувати:

  • вінегрет з тюлькою або опеньками — 79 грн
  • Олів’є з язиком або рапанами — 98 грн
  • гороховий суп з копченим реберцем — 89 грн
  • цимес з білої квасолі — 49 грн
  • тюлечка на хлібі — 49 грн
  • запечена дорадо — 249 грн
  • свинячі ребра із запеченими яблуками — 169 грн
  • півципи з овочами — 149 грн

Воздвиженська, 10Б. Бронювання за номером: 050 390 6131.

DSC_3145

16 жовтня

Виставка Андрія Блудова «Урбаністіка»

Де: Галерея Карась
Коли: з 16 жовтня

В Галерея Карась відкриється нова виставка київського художника Андрія Блудова. Новий проект «Урбаністика» метафорично торкається теми простору, структури та лабіринту, в той же час пропонуючи аналогію бачення світу сучасною людиною. У проекті художник звертається до теми свідомості Homo sapiens.

В роботах присутні незвичайні креслення постмодерністської архітектури, де всі споруди і будівлі дані у вигляді світлоносних прозорих структур, які створюють уявне місто. Воно сповнене енергетичними потоками, вібраціями, а також співвідношеннями всіх елементів, таким чином натякаючи на причинно-наслідковий зв’язок усіх, хто в ньому знаходиться, на їхню співзалежність.

Вхід вільний.

43788143_2761237417235855_143055654003671040_o

17 жовтня

Лекція Дмитра Мамонтова «Секрети текстів вбивчої сили»

Де: Projector
Коли: 17 жовтня о 19:30

Дмитро Мамонтов — senior copywriter в Havas Ukraine. Понад 15 років в рекламній індустрії в провідних локальних та мережевих агенціях. Створював успішні кампанії для Coca-Cola Ukraine, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, letgo, Rozetka.ua, Райффайзен Банк Аваль / Raiffeisen Bank Aval та інших. Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.

На лекції ми розглянемо приклади якісного та неякісного копірайтингу, розберемося, як перетворювати суху маркетингову інформацію на яскраві ідеї, як вмикати внутрішнього редактора та де брати натхнення, якщо «не пре». Цікаво буде не лише копірайтерам. Вірніше, найцікавіше буде якраз і не копірайтерам. Запрошуються всі!

Обговоримо:

— структуру рекламного повідомлення і роль тексту в ній;
— як змусити споживача вмикати фантазію і чому це важливо;
— чому оригінальний копірайт схожий на дотепний жарт;
— текст і картинку: як зробити їх ідеальною парою;
— як шліфувати свою майстерність;
— що б порадили Хемінгвей та Стівен Кінг.

Вартість — 200 грн. Реєстрація.41990874_1118328058323100_798816260098883584_o

20 жовтня

Rostyslav Voitko Quintet – Original Music

Де: 32JazzClub / Old Fashioned Bar
Коли: 20 жовтня о 20:00

На сцені 32JazzClub виступить Rostyslav Voitko Quintet із авторськими композиціями лідера бенду – саксофоніста Ростислава Войтко.

Ростислав сміливо експериментує із різними стилями – від латинського джазу і свінгу до хіп-хопу. Він брав участь у воркшопах та концертах з Micheal Abene, John Hollenbeck, Micheal Dease. Записав альбом “Above The Crowd” з українськими музикантами та зірками сучасного джазу, піаністом Sam Harris, гітаристом Alex Maksymiw. Учасник колективів Eugene Dobrovolskiy Quartet, Aniko Dolidze Big Band та багатьох інших.

Вартість — 400 грн. Квитки.44178799_2346622482019453_5336452648591687680_o

21 жовтня

Стратегія комунікації: зроби сам

Де: Bazilik
Коли: 21 жовтня об 11:00

Стратегію комунікації для свого бренду можна дорого купити. Реалізацію стратегії можна купити. Можна не купити, а спробувати винайти, набиваючи гулі самостійно в процесі створення кожної нової кампанії.

А можна взяти готову методологію створення стратегії комунікації, де кожен крок пов’язаний з наступним міцними причинно-наслідковими зв’язками, пройти цей шлях разом, отримати чернетку стратегії в той же день.

Ви дізнаєтесь:

  • Що таке велика ідея, які критерії її якості і чому вона — генеральний директор стратегії комунікації
  • Для чого потрібні ролі бренду, як вони допомагають, а іноді вберігають від великих помилок в щоденній роботі
  • Навіщо і як коректно формулювати ключові повідомлення та обіцянки бренду; як легко жити з ними і як складно — без них
  • Як сформулювати виклик і чому в ньому — джерело творчості і енергії кампанії
  • Як формулювати іміджеві завдання, якісні та кількісні показники ефективності
  • Як вибудувати короткий шлях від нинішнього до бажаного положення бренду
  • Ви створите чернетку стратегії комунікації для вашого бренду і зумієте відтворити цей успіх з іншими завданнями в майбутньому

Вартість — 5000 грн. Реєстрація.

41594583_1581730385264485_2020709089734033408_o

Всі фото та матеріали взяті з офіційних сторінок закладів у Facebook.

Ще багато цікавого:

Please create a form with contact 7 or Ninja form and add.

Theme Settings > General > Contact Form Modal Settings